24 mars 2011 - 19.14

Sitter nu och pysslar i photoshop, fick nämligen jättebra tips från Ylva idag på redigeringskursen. Jobbar just nu på en header. Men kommer inte använda den, utan gillar den jag har nu, den är fräsch i färgerna tycker jag.
Är även nästan klar med min one piece nu. Syr en på slöjden, grå med vita blommor. Har bara fickorna klara och dom får jag hjälp med imorgon. (Ska kolla om Ylva kan skicka bilden när jag har den på mig) Den är jättemysig. Kommer sitta med den på bussen imorgon när jag ska  upp till självaste Malå! Gud vad kul det ska bli. Ska träffa Birk, Ronja, Mona, förhoppningsvis Magdalena, och säkert något annat roligt folk. Hade faktist tänkt hinna med att klippa mig också. Känns bra!
Ska jobba vidare på designen. Vi hörs!
Bild på mig som Vannis tog på mig i tisdags då vi skulle fota i med och mot ljus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0