Grym helg!

Tack tjejor för en helg som är värd att minnas :D Kan berätta lite mer utförligt vad jag gjorde.
Fredag kl 13.00 hoppade jag på bussen påväg till Malå. Kom fram kl 20.45 då Ronja mötte upp mig på busstation. Efter det vandrade vi vidare till Rasmus lägenhet (Rasmus är Ronjas brorsas lägenhet) När vi väl var där blev det snack och andra avvenyn, kan ju även tillägga att vi slocknade innan kl 00.00 
Hela lördagen spenderades med Mona Von Snabel, det blev tömkörning av finaste ponnyn Birk och sen Nådastöten. Och jag var som vanligt iförd mina converse.. Klagade faktist aldrig förens pausen innan finalen.

På söndagen red jag Emelies häst Blue Eagle "Lullen". Haha, Emelies sadel är en 16" så min röv rymdes knappt däri och det resulterade att jag föll framåt hela tiden, men då kom Emelie på den utmärkta iden att inte rida lätt, utan att sitta ner typ 98 % av passet, = att jag var världens äckligaste träningsvärk....! Men Lullen var härlig att rida. Jag har alltid trott att Emelie bara har åkt häst, men va fan, jag tar tillbaka allt! Nä, nu blir det dusch, Ponnyakuten sen Big Brother. Efter det skallar jag kuddarna och somnar!
Orkar inte hämta minneskortet och lägga upp några bilder från helgen, det får ni senare.

Kommentarer
Postat av: Mona von Snabel

hahaha, varför du ä crazy? :P dina skämt.. inte ofta ja skrattar se mkt nu för tin men alltså ja ha fan träningsvärk efter att ha umgåtts ve du en hel helg ;P hahahahahaha! så jävla kung ^^

2011-03-29 @ 11:32:01
URL: http://gammquinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0