In the club

Hej! :)
Har precis träffat Tina, eller, nja, inte precis kanske, men för ca en timme sen. Vi gick hennes "Rutinrunda" på stan och sen gick vi på Ica och köpte oss nått att äta.
Just nu sitter jag på bussen, upptäckte att det var gratis internet på bussen, så jag blev väldigt nöjd kan jag säga, men pricken över i:et hade ju varit om det fanns eluttag också. Men allt kan man inte få..
Igår fick jag rida Lullen, gud vad kul det var att få rida igen! Tränade lite övergångar osv, tyckte der gick hyffsat bra, dock red jag som en nybörjare. Kan också tillägga att jag har en rejäl tränigsverk. Har inte ridit "på riktigt" sen i december... Red Boel när jag var i Malå förra gången, men då var det med att sitta på bromsen.
Ska inte babbla på mer nu. Fast nu vet ni vad jag har gjort igår och vad som händer just nu.. Kan även medela att rubriken kom jag på genom att tina sjöng den låten innan jag hoppade på bussen vilket gjorde att jag fick den på huvudet.
En fin bild på mig och Andreas från vintern 2009 ;) Han ville bestämmt att vi skulle köra honom i en kundvagn..

Kommentarer
Postat av: Mona von Snabel

tack för en superrolig helg Maja :D :D hoppas de inte dröjer allt för länge tills du kommer upp igen :D kraaaam<3

2011-03-28 @ 15:26:05
URL: http://gammquinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0