Lagomt av allt?

Jag är lagomt sjuk
Jag fryser lagomt mycket
Jag nyser lagomt mycket
Jag hostar lagomt mycket
Det rinner lagomt mycket från mina ögon
Om allt detta hade varit lagomt sant hade jag varit lycklig.
Ja ni fattar. Har världens förkylning, känner mig mer död än levande. Men nu sitter jag i min One Piece, dricker varm choklad, äter rostade mackor och har värmekudden runt nacken.. Hoppas verkligen denna hemska förkylning ger sig snart.. Att jag får sår under näsan av att jag snyter mig hela tiden är ju nästan pricken över I.et....
Hade även uppskattat om min kabel eller usbsticka till telefonen ville komma fram. Men nä, det ville den inte. Så ni får nöja er med någon konstig bild framöver. 

Kommentarer
Postat av: Mona von Snabel

Hahaha ofc i löööv dina skämt ;P haha! ja skillsen i snön va ju ungefär lika me noll, hahahahaha! :P tur du bo där he jer lite mindre snö nu iaf se du int behöv va förkyld jämt å ständigt av att du ha plumsa runt i djupsnön ;P hihihi!



GLO INTÄÄÄÄ!! ^^

2011-03-30 @ 11:11:23
URL: http://gammquinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0