Nu har resan mot Malå börjat

Hej!
Endast 7 h och 30 min kvar på denna ohyggligt mysiga resa. Har laddat upp med musik och film i datorn, så ska försöka se film största delen av resan. Förhoppningsvis hinner jag ladda datorn pånågon station här någonstans.
Annars har dagen rullat på bra hitilts, missade fotoeftermiddagen, men det får man leva med. Är ju som sagt hellre i Malå än att fota i skolan helt ärligt.
Har faktist inget att babbla om, så jag avslutar detta menigslösa inlägg med en liten bild.
Tog bilden på elevens val i tisdags.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det brukar finnas laddningsmöjlighet på tåget annars. :) Fast det kanske beror på vad man åker med? Jag åkte iaf med Tåg i Bergslagen till Felicia och på de tågen fanns det iaf. (y)

2011-03-25 @ 15:47:48
URL: http://newforestponnyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0